Naše flotila pro vaše zážitky

Ať už dnes děláme cokoliv a jakkoliv, jisté je jedno. Všichni jsme kdysi nějak začínali. A projekt „Dovolená s Fordem“ není výjimkou. I my jsme svým klientům nejprve nabízeli pouze minibus Ford Tourneo. Postupně se však naše flotila rozrostla. Přibyl velkoprostorový osobní vůz Ford S-Max. Zastánci kempování si pak mohou vypůjčit buď karavan Sterckeman anebo rovnou obytný vůz Challenger. Vypůjčit si ale kromě vozů u nás můžete také celou řadu příslušenství od grilů přes autosedačky až třeba po sněhové řetězy.

Pro každého něco

Z naší postupně početnější a početnější flotily si vybere každý. Sháníte prostorný a bezpečný vůz, který odveze až sedm osob? Pak je pro vás jako dělaný Ford S-Max ve vrcholné verzi Titanium. Jedná se o zánovní vůz s rokem výroby 2017 a minimem najetých kilometrů. Srdcem auta je úsporný naftový dvoulitr TDCi, jehož příjemných 132 kW je na vozovku přenášeno pomocí manuální převodovky.

Pokud hodláte na dovolenou vyrazit ve velké partě anebo si jen rádi dopřáváte až nezdravé porce prostoru, je pro vás jako dělaný Ford Tourneo Custom taktéž v nejvyšší řadě Titanium. Minibus pojme díky prodloužené karoserii až devět osob a ohromnou porci zavazadel, sportovní výbavy či třeba hudebních nástrojů. I přesto ale stačí k jeho řízení v ČR i v zahraničí běžný řidičský průkaz skupiny B. Vozy s rokem výroby 2015 mají pod kapotou hospodárný naftový motor o objemu 2,2 litru produkující 92 kW. Jde o auto s nejnovějšími bezpečnostními technologiemi, díky kterým se pyšní prvotřídním hodnocením v oblasti bezpečnosti. 

Vyžíváte-li se v pocitu svobody a nezávislosti, máme pro vás francouzské obytné vozy Challenger a karavany Sterckeman téže provenience. Obytňák Challenger C394GA Genesis nabídne mimořádnou úroveň výbavy (kombinovaná lednice, propan-butanová láhev, topení využívající palivo vozu, stabilizační systémy, markýzu a další), přičemž sednout si za jeho volant můžete taktéž jen s „béčkem“ v řidičáku. A pro svou širokou garáž umožňující bezpečnou a pohodlnou přepravu horských kol či motorky se do něj určitě na první pohled zamilují cyklisté a motorkáři. A skvěle vybavený je i karavan Sterckeman Alize Concept 490PE.

Starosti jsou naše. Vaše je pouze dovolená

Dovolená s Fordem není jen zapůjčení vozidla. Postaráme se o komplexní servis. Zajistíme dálniční známky, pro cesty do Chorvatska pak také mýtné krabičky ENC. Dále je možné si k vozu přiobjednat zapůjčení příslušenství – autosedaček, rozkládacích stolů, přenosných bezkouřových grilů Lotus (včetně dřevěného uhlí a podpalovače), střešních nosičů, satelitní navigace, nosičů jízdních kol či třeba sněhových řetězů. Samozřejmostí je zákonné pojištění, havarijní pojistka s dvěma úrovněmi spoluúčasti (1000 a 5000 korun) a celoevropský asistenční program Ford Assistance. A na samém konci dovolené vás určitě zahřeje i to, že se můžete plně soustředit na zpracovávání svých úžasných zážitků místo závěrečného úklidu. O ten se staráme bez příplatku my.

Tak co? Chytají vás dálky? Kam byste se vydali nejraději?

Udělejte si pořádný road trip na Krétu. Ostrov má čím zaujmout v sezoně i mimo ni

Největší řecký ostrov sice patří mezi český dovolenkový mainstream. To ale rozhodně neznamená, že pokud na něj zavítáte, budete odsouzeni k nekonečnému polehávání u hotelového bazénu či na pláži. Nevšedním, ale mimořádně vzrušujícím způsobem, jak na Krétě strávit dovolenou, je celou ji projezdit autem. Bude přitom zcela na vás, jak si svůj koktejl zážitků namícháte. Většinu svého času můžete strávit v energií pulzujících turistických centrech jako Heraklion či Chania. Stejně tak se ale můžete vydat „mimo civilizaci“ a nasávat plnými doušky dech beroucí panoramata, křivolaké silnice či třeba liduprázdné „pustiny“ v Bílých horách.

Kréta – jediný řecký ostrov, na který má smysl jezdit z ČR autem

O všech řeckých ostrovech se dá říct, že jsou poměrně malé a člověk je projezdí maximálně za pár dní. Tedy s výjimkou Kréty. Ostrov se z východu na západ táhne v délce téměř 200 kilometrů a poznání chtivé turisty neunaví ani po dvou týdnech. Na výběr je zde z nespočtu pláží. Za zmínku stojí třeba Elafonisi v západní části ostrova. Jde o populární a v hlavní sezóně vyhledávanou písčitou pláž, která svými siluetami evokuje jižní Pacifik či třeba Bahamy. V podstatě jediný použitelný způsob dopravy sem představuje vlastní vůz, kterým se na toto okouzlující místo dostanete z města Chania asi za hodinu. Vzdálenost činí zhruba 60 kilometrů.

Všeobecně doporučujeme cesty po Krétě plánovat s časovou rezervou. I krátké přesuny mohou díky vesměs kvalitním, nicméně často křivolakým cestám zabrat více času než třeba v ČR.

Alternativa k polehávání u moře? Hory!

Kréta se kromě parádních pláží pyšní také vysokými horami. V západní části ostrova se jedná o Bílé hory (Lefka Ori) s nejvyšším vrcholem Pachnes (2453 m). Střední části ostrova pak dominuje pohoří Ida s nejvyšším vrcholem Mt. Ida, resp. Psiloritis, který se tyčí ještě o tři metry výše. Nejvyšším bodem východní Kréty je pak Mt. Dikti ve stejnojmenném pohoří (2148 m). Všechna tato pohoří nabízí skvělou příležitost k turistice, během které budou dost možná vašimi jedinými souputníky všudypřítomné horské kozy. Zní to neuvěřitelně, ale taková je realita. Jen málokteré horské masivy v Evropě nabízejí i během hlavní sezony takový odpočinek od mas lidí jako ty na Krétě.

A pokud chcete zažít opravdu neobyčejnou dovolenou, vydejte se na největší řecký ostrov v zimě. Již od prvních chvil vám uhrane úžasná kombinace typicky subtropického pobřeží a sněhem pokrytých horských úbočí, do kterých se můžete vydat třeba na běžkách. Jakkoliv to může znít paradoxně, máte možná větší jistotu, že si sněhu užijete v krétských horách než na těch českých. Ve východním Středomoří je totiž na rozdíl od ČR hlavním srážkovým obdobím zima a nebývá ničím výjimečným, že vrcholky místních hor pokryje i třímetrová vrstva sněhu. Ten se zde pak ve formě sněhových polí často drží až do června.

Na Krétu autem? Děti si určitě užijí jízdu trajektem

Cesta autem po vlastní ose až na Krétu umí být zdlouhavá. Výsledek ale stojí za to. Komfort, který na ostrově nabídne vlastní auto, je totiž k nezaplacení. Veřejná doprava zde sice funguje na středomořské poměry celkem dobře. Pokud se ale chce člověk dostat mimo turistická centra do hor či na jižním pobřeží, zjišťuje, že je to bez auta v podstatě nemožné.

Cesta z ČR na největší řecký ostrov je dlouhá asi 2500 kilometrů. Poslední pár set ale odřídit nebudete muset. V Aténách, kam se (např.) přes Slovensko, Maďarsko, Srbsko a Makedonii dostanete i za 20 hodin, se budete muset nalodit na trajekt odjíždějící do měst Chania či Heraklion, v letní sezóně pak i Sitia (východ ostrova) či Rethymno.

Jízda trajektem a proces naloďování a vyloďování určitě vykouzlí úsměv na tváři dětem. Osmihodinový odpočinek na palubě pak určitě přivítá řidič. Trajekty z aténského přístavu Pireus odjíždějí ve večerních hodinách a ke krétským břehům doráží nad ránem. Cena za jeden směr se pohybuje kolem 38 Eur za osobu a 84 Eur za auto.

Nadopovaní silnou kávou či nepřekonatelnou touhou po krétském dobrodružství sice můžete cestu z Česka až na ostrov absolvovat bez zamhouření oka. Určitě ale doporučujeme si během cesty alespoň jednou přes noc dáchnout. Za prohlídku určitě stojí starobylé Atény se svojí Akropolí a přilehlé čtvrtě, tak proč si nezastavit třeba tady? A pokud budete mít vlastní vůz, doporučujeme výlet z Atén po poloostrově Attika až k mysu Sounio se známým Poseidonovým chrámem.

Nemáte vlastní auto? Nevadí

Nejpohodlnějším a zároveň nejflexibilnějším způsobem dopravy je u poznávacích cest auto. Že vlastní vůz nemáte? Nevadí. Jednoduše si vypůjčte velkoprostorový vůz Ford Tourneo Custom. Auto je po servisní kontrole, pojištěné, vztahuje se na něj celoevropská asistenční služba Ford Assistance, bonusem jsou pak také dálniční známky. Tourneo Custom přijde vhod i tehdy, kdy vás jede 5 nebo 6. V tomto štědře dimenzovaném voze se nemačkáte a snadno do něj naložíte i sportovní náčiní. Případně si můžete vypůjčit také obytný vůz Challenger či karavan Sterckeman. Tak co? Jste připraveni vzít za skvělých podmínek celou rodinu nebo partu na bezstarostnou dovolenkovou jízdu?

Brněnské výstaviště za týden ovládnou obytné vozy a karavany. U našeho stánku se můžete těšit na populárního moderátora Františka Fialu.

Už jen týden zbývá do 3. listopadu, kdy se na čtyři dny změní brněnské výstaviště na výkladní skříň toho nejlepšího z oblasti karavanů, obytných vozů – a vlastně všeho pro život na cestách. Bude tu totiž probíhat veletrh Caravaning Brno. A stejně jako loni využije i letos tuto skvělou příležitost společnost Auto Kora top s.r.o., která zde prostřednictvím své divize PROCAMPING představí špičkové karavany Sterckeman a obytné vozy Challenger. U stánku č. 38 v hale P se navíc můžete ve čtvrtek a pátek těšit na vzácného hosta – populárního moderátora televizního pořadu Autosalon, Františka Fialu.

PROCAMPING.cz + DOVOLENASFORDEM.cz společně slibují neopakovatelné zážitky. Přijeďte do Brna ochutnat tuto kombinaci

PROCAMPING.cz je divize společnosti Auto Kora top s.r.o z Valašského Meziříčí, oficiálního distributora široké škály obytných vozidel – karavanů, alkoven, vanů, polointegrovaných i integrovaných vozů vyráběných společností Trigano, jedničkou na evropském trhu. Pokud jsou tyto vozy vaší srdeční záležitostí anebo jen z čiré zvědavosti toužíte nahlédnout pod pokličku dosud nepoznanému, rádi se s vámi na veletrhu potkáme. Kromě zbrusu nových obytných vozů a karavanů budou k vidění i starší ojeté modely, které si můžete zakoupit či zapůjčit na dovolenou.

A co víc, život na cestách není jen o obytných vozech. Na PROCAMPING.cz najdete také celou řadu doplňků – kempingový nábytek, důmyslné přenosné a bezkouřové grily, propanbutanové láhve a mnoho dalšího. Tak co, dorazíte?

Skvělá šance prohodit se známým moderátorem pár slov

Bonusem ke všemu výše uvedenému bude také moderátor, novinář a bavič František Fiala, kterého znáte např. z televizního pořadu Autosalon. Pokud jste jeho fanoušky, využijte skvělé příležitosti se s ním pobavit o obytňácích, běžných autech, trendech v automobilovém průmyslu… Zkrátka o čemkoliv, co vás bude zajímat.

Kontaktujte nás ještě dnes. Rádi vám zprostředkujeme vstup na veletrh.

Chci dostávat novinky z Dovolená s Fordem

Autem do Chorvatska: kudy, jak rychle a na co si dát pozor

Plánujete v létě obdivovat krásy chorvatského pobřeží? Chcete jet na dovolenou autem? Pak pro vás máme pár tipů týkajících se dopravy do této země.

Moraváci přes Graz, Češi přes Salzburg a Tunel

Nejrychleji se do Chorvatska dostaneme takto: pokud jste z Moravy, jeďte přes Brno, Mikulov, Vídeň, Graz a Záhřeb. Z Čech je pak nepatrně rychlejší volbou jízda přes České Budějovice, Salzburg a Tauernský tunel. Ale pozor: v Tunelu je třeba se připravit na poplatek 11 Eur za jeden směr. Objízdné trasy sice existují. Nicméně jedná se o klikaté horské silničky. Drobná časová úspora oproti první variantě by tedy přišla vniveč.

Nejpohodlnější variantou je jízda přes Vídeň. Nervy sice dokáže poškádlit nejdelší schodiště světa, jak někteří přezdívají naší dálnici D1. Po jejím opuštění už ale vše probíhá (až na pár výjimek) hladce a při troše štěstí se za 7-8 hodin koupete v moři.

dovolenasfordem-cesta-do-chorvatska-02

Tajný trumf: cesta přes Slovensko a Maďarsko? Ani moc ne…

Cesta po slovenské D1 přes Bratislavu se může vyplatit severomoravákům a pak lidem ze Slovácka a některých části Valašska. Zajížďka přes Maďarský Gyor už ale nedává smysl. Ledaže byste se chtěli vrátit do studentských časů a zastavit se u Balatonu. Někdo se vyhýbá dálnici přes město Szombathely. Kilometricky si tím moc nezajede. Jedná se ale o klasickou silnici, na které kilometry moc rychle ubíhat nebudou.

Další tipy a triky

  • V Jihlavě je možné opustit D1 a cestu do Vídně si zkrátit přes Hatě.
  • Cesta přes oblast Tauern nabízí možnosti skloubení dovolené u moře s horskou dovolenou.
  • Milovníci přírody (zejména z Čech) mohou zkusit cestu přes České Budějovice, Linz, Salzburg, Villach, Lublaň. Cesta je ze všech nejdražší. Platí se zde totiž několik tunelů. Nicméně vede přes Solnou komoru (jezera s možností koupání) a krásnými partiemi Alp.

Rychlá jízda po dálnici bez starostí? Víme jak na to

Cesta autem do zahraničí je vždy výzvou jak pro řidiče (a spolujezdce), tak pro auto samotné. Vyžaduje celkovou servisní kontrolu, obstarání dálničních známek – komu by se chtělo se v horku plahočit po objízdných trasách – a samozřejmě pojištění. Co kdyby vám ale někdo řekl, že můžete toto všechno vypustit z hlavy díky Dovolená s Fordem? Tato nabídka umožňuje půjčení 9místného vozu Tourneo Custom a překvapí řadou dalších výhod a nadstandardů.

Může jít o již vyřízené dálniční známky v ceně – v tomto případě pro ČR, SR, Rakousko a Slovinsko, celoevropskou asistenční službu anebo třeba speciální čip pro mýtné brány v Chorvatsku.

Jak fungují mýtné brány v Chorvatsku?

Možná už jste slyšeli o speciálních krabičkách ENC. Jde o systém předplaceného mýta, díky kterému na chorvatských dálnicích ušetříte jak peníze, tak čas. Tak třeba při cestě na Makarskou vám díky ní zůstane v peněžence asi o 300 korun více. Čekání u mýtných bran se navíc může zkrátit klidně i o hodinu.

Mýto platíme rychle, bezkontaktně a bezhotovostně

Nenechte se obírat o čas. Díky krabičce ENC u mýtných bran zaplatíte rychleji a pohodlněji. Žádná hotovost či drobné poházené všude po autě. Držitelé ENC mají navíc před mýtnými branami právo užívat speciální jízdní pruh. Ten vám ve špičce dokáže ušetřit spoustu času, který byste jinak trávili v moři.

Platí téměř všude

Snad jedinou drobnou vadou na kráse ENC krabičky je to, že existují úseky, na kterých neplatí. Těch je však minimum. Příkladem může být zhruba 70kilometrový úsek dálnice od slovinských hranic (město Macelj) po Záhřeb. Dálnici totiž provozuje jiná firma, která má svůj vlastní systém. I ona sice nabízí vlastní předplacený systém mýtného. Ten se ale běžným dovolenkářům nevyplatí. Projetí úseku do Záhřebu vyjde asi na 170 korun. Minimální dobití předplacené karty přitom činí zhruba 700 korun.

Jak krabičku získat?

ENC je k dostání u všech mýtných bran v Chorvatsku, které spravuje společnost HAC (hlavní provozovatel chorvatských dálnic). Vyřízení trvá mezi mezi 15-30 minutami. Během něj podepisujete smlouvu o užívání, v rámci které vám bude přiděleno uživatelské jméno a heslo pro pozdější dobíjení. Ano, je to malinko složitější než naše české nalepovací viněty. Ale i tak to za úsporu 22 % na mýtném a spousty času stojí.

V ceně ENC je i přístroj

Je potřeba vzít v potaz, že předplacením ENC krabičky si klient zakupuje i přístroj. Jeho cena je aktuálně 122 kun (asi 420 Kč). Celková sleva při prvním nabití ENC tedy nebude 22 % ale méně. V kategorii osobních vozů má turista na výběr ze tří předplacených setů:

    • ENC 380,61 kun. V ceně je ENC krabička a kredit 333 kun
    • ENC 544,34 kun. V ceně je ENC krabička a kredit 555 kun
    • ENC 882,60 kun. V ceně je ENC krabička a kredit 1000 kun

Je zřejmé, že při nákupu nejlevnějšího setu (přístroj + kredit) motorista „prodělá“ (kredit prodraží poplatek za přístroj). Úspora přichází až u dražších balíčků. Jelikož ale základní set na projetí celého Chorvatska nestačí, není na ENC prakticky možné prodělat. Přístroj je navíc možné použít i napřesrok či jej zapůjčit kamarádům. Je totiž přenosný v rámci vozidel stejné velikostní třídy.

Je ENC krabička nezbytná? Obejdu se i bez ní?

V Chorvatsku ENC nutně nepotřebujete. Mýto lze zaplatit také v hotovosti a kartou. Hotovost však moc nedoporučujeme. Je to sice možnost jako udat Eura (vrací se výhradně kuny). Čekají vás ale dlouhé fronty před mýtnými branami. Platba kartou probíhá o něco rychleji a bezkontaktně (bez zadávání PINu). I v tomto případě se ale dost možná zdržíte.

Pokud vás odrazuje povinnost sepisovat smlouvu či si přístroj zakoupit, máme pro vás alternativu. Půjčte si praktický minivan Ford Tourneo Custom od Dovolená s Fordem. Velký vůz pro 9 osob nabídne kromě nízké spotřeby a až nečekané porce komfortu a prostoru také dálniční známky pro Česko, Slovensko, Rakousko a Slovinsko a k tomu jako bonus i vyřízený ENC systém do Chorvatska. To znamená, že vy sami nic nevyřizujete, v půjčeném voze již ENC systém máte. Jen si užíváte svou cestu na jih.

To nezní špatně, co říkáte?

Kolik stojí cesta autem do Chorvatska?

Pomalu ale jistě se blíží léto, čas prázdnin a dovolených. Pokud už se stejně jako my nemůžete dočkat horkých slunečních paprsků, křišťálové vody a hlavně prázdninové pohody, něco pro vás máme. Zaměřili jsme se totiž na to, jak se do dovolenkové destinace dostat po vlastní ose. Za příklad si přitom vezmeme českou prázdninovou jedničku – Chorvatsko.

Při plánování rozpočtu je potřeba vzít v potaz hodně věcí

Základní otázka, kterou si před odjezdem klade každý dovolenkář, je, na kolik jej cesta na Jadran vyjde. Bereme v potaz, že Chorvatsko je poměrně velká země – tedy alespoň v tom smyslu, že má jeho členité pobřeží na délku kolem 500 kilometrů. Důležité je proto vědět, kam přesně se budeme chtít v létě dostat. Doprava do bližších letovisek v oblasti Istrie, např. do oblíbeného městečka Rovinj, bude stát méně než dojezd autem až na Makarskou. Odlišná navíc může být i ideální trasa.

Příklad 1: Vzhůru autem na Primošten

Na ukázku si vezměme jedno ze známých letovisek, idylické městečko Primošten. Nachází se totiž zhruba uprostřed chorvatského pobřeží a poslouží nám jako zlatá ilustrativní střední cesta. Na jaké náklady je třeba se připravit?

  • palivo: auta na vzduch zatím nevynalezli. Je tedy nutné počítat s náklady na benzín či naftu. Do Primoštenu je to z Brna nějakých 850 kilometrů. Se zpáteční cestou tedy ujedeme kolem 1700 kilometrů. Při spotřebě kolem 7 litrů na 100 km tedy spálíme 7*17 = 119 litrů. Pokud toto číslo vynásobíme cenou kolem 32 korun za litr, dostaneme se k částce zhruba 3800 korun. Spotřebu svého vozu nepodceňujte. Pojedete nejspíše s plným autem a se zapnutou klimatizací. V tomto případě navíc nepočítáme s žádným velkým popojížděním na místě dovolené. Zkrátka lehnete na pláž k moři a odpočíváte.
  • dálniční poplatky: jsou nepříjemné, ale vyhnout se jim v podstatě nedá. V Rakousku se připravte na nákup jedné až dvou desetidenních dálničních známek po 8,7 Eurech (asi 260 Kč). Chorvati vám pak z kapsy vytáhnou dalších zhruba 200 kun (asi 700 korun) za jeden směr. Otázkou je Slovinsko. Zde se za použití poměrně krátkého úseku dálnice platí rovných 30 Eur (měsíční kupon), budete-li se stejnou cestou vracet do 7 dnů, vyjde vás napolovic. Někdo doporučuje se tomuto úseku vyhnout. Faktem je, že to sice lze, cesta se tím ale nepříjemně protáhne. Je tedy třeba zvážit své priority.
  • další náklady: na co se při kalkulaci nákladů na dopravu často zapomíná, je amortizace neboli opotřebení vozu. Počítáme-li s opotřebením vozu 3,70 Kč/km*, pak vyjde opotřebení vozu v našem příkladu na 6290 Kč. Mezi další náklady, na které je potřeba nezapomínat, patří cena za servis vozu před dovolenou nebo opotřebení pneumatik.

Příklad 2: Vlastním nebo půjčeným autem?

Vyrazit na dovolenou vypůjčeným autem se pro vás může stát výhodnou volbou. Například, chystáte-li se  vyrazit na dovolenou ve větší partě, s přáteli či rodinou dvěma auty, nebo plánujete-li s sebou vézt větší náklad, pak své cestovní náklady nemusíte násobit dvěma, ale můžete je díky půjčovně minibusu efektivně snížit.

Třeba takové půjčení 9místného vozu Tourneo Custom na Dovolená s Fordem vás kromě snížení společných nákladů (např. benzín při spotřebě od 6,5 l/100 km započítáte jen 1x) navíc překvapí i řadou dalších výhod a nadstandardů.

Může jít o již vyřízené dálniční známky v ceně (v tomto případě pro ČR, SR, Rakousko a Slovinsko), celoevropskou asistenční službu anebo třeba speciální čip pro mýtné brány v Chorvatsku. Díky němu pro vás přestanou existovat neslavné fronty před chorvatskými mýtnými branami. Ostatně řekněme si na rovinu, komu by se chtělo strašit někde u budky uprostřed rozpálené dálnice, když už na něj čeká vlahý Jadran?

Na kolik tedy přijde cesta do Chorvatska 2 vlastními vozy vs. minibusem?

Počítejte chvíli s námi. Pojedeme spolu třeba z Prahy na Makarskou a zpět. Počítáme s dvěma průměrnými osobními auty, amortizací 3,70 Kč/km*. Do výsledku nezapočítáváme opotřebení pneumatik, ke kterému na tak velké vzdálenosti bezpochyby dochází, ani s potřebným servisem vozu, který je před dovolenou vždy dobré provést, havarijní pojištění apod.

Délka trvání dovolené: 14 dní 2 osobní auta (spotřeba 6,5l/100 km) Ford Tourneo Custom 9 míst (spotřeba 6,5l/100 km)
Délka cesty tam a zpět 2270 km 2270 km
Drobné popojíždění na dovolené 300 km 300 km
Celkem km 2570 km 2570 km
Cena PHM na dovolenou (cena 35 Kč/l) 11 694 Kč 5 847 Kč
Dálniční známky 2 100 Kč 0 Kč
Mýto – Chorvatsko 2 400 Kč 2 160 Kč
Půjčení vozu 0 Kč 16 432 Kč
Opotřebení (amortizace) vozů 19 018 Kč 0 Kč
Celkové náklady na dopravu na dovolenou 35 212 Kč 24 439 Kč
Ušetříte v Kč 10 773 Kč
Ušetříte v % 31 %
Další výhody Jen 1 řídí, ostatní odpočívají
Cestujete se zcela novým vozem Ford Tourneo Custom
Celoevropská asistence v ceně (Ford Assistance)
Kompletní servisní prohlídka před jízdou na dovolendou
Jste havarijně pojištěni
Nové pneu

Tak kam letos vyrazíte?

___

* Amortizaci (opotřebení vozu) započítáváme ve výši 3,70 Kč/km stanovené zákonem jako sazbu náhrad za používání motorových vozidel pro rok 2015. Na kolik vás přijde 1 km konkrétně na vašem vozidle si můžete spočítat např. za pomoci tabulky zveřejněné na portále Měšec.cz.